Ook al ben je
van plan op niet al te lange termijn uw bedrijf te gaan verkopen, blijf
vernieuwen. En speel in op de trends en ontwikkelingen. Zo wordt in veel
segmenten al twintig procent van de aankopen online gedaan. Kijk hoe zich dit in uw branche ontwikkeld en hoe u de internetintegratie in uw bedrijf kunt doorvoeren. Kleinere zaken kunnen mogelijk inspelen op de groeiende behoefte aan service. Een
schildersbedrijf scoort bij onder meer woningbouwverenigingen als het
servicecontracten aanbiedt en 24 uur per dag bereikbaar is, voor als er acuut
schade hersteld moet worden. Een fietsenhandel scoort met de verkoop van
elektrische fietsen. Volg de trends en ontwikkelingen in uw branche en stel uzelf voortdurende de vraag, hoe kan ik hier mijn voordeel mee doen?
Kortom, kijk naar trends, naar behoeftes van klanten en naar de groeiend belang van integratie van internet met uw bedrijf en speel
daarop in.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten