donderdag 28 februari 2013

Behoud waarde door te blijven vernieuwen


Ook al ben je van plan op niet al te lange termijn uw bedrijf te gaan verkopen, blijf vernieuwen. En speel in op de trends en ontwikkelingen. Zo wordt in veel segmenten al twintig procent van de aankopen online gedaan. Kijk hoe zich dit in uw branche ontwikkeld en hoe u de internetintegratie in uw bedrijf kunt doorvoeren. Kleinere zaken kunnen mogelijk inspelen op de groeiende behoefte aan service. Een schildersbedrijf scoort bij onder meer woningbouwverenigingen als het servicecontracten aanbiedt en 24 uur per dag bereikbaar is, voor als er acuut schade hersteld moet worden. Een fietsenhandel scoort met de verkoop van elektrische fietsen. Volg de trends en ontwikkelingen in uw branche en stel uzelf voortdurende de vraag, hoe kan ik hier mijn voordeel mee doen?
 
Kortom, kijk naar trends, naar behoeftes van klanten en naar de groeiend belang van integratie van internet met uw bedrijf en speel daarop in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten