1. Doe uw voordeel met de online beschikbare ruimte, bijvoorbeeld
door uw assortiment te verbreden of te verdiepen, of uw bereik te vergroten.
2. Strategie, tactisch, operationeel -> Maak gebruik van
het handige instrument: Product-Markt-Combinatie analyse (PMC-analyse).
3. Wees kritisch op uw fysieke locatie (hoeveel verkooppunten, hoeveel vierkante meter, hoe combineer ik dit met mijn online kanaal et cetera).
4. Een webshop is niet dé oplossing. Maar kijk kritisch
wanneer en hoe u fysieke en online kanalen gecombineerd inzet.
6. Werk samen en bundel krachten met partijen om de
slagkracht te vergroten.
Presentatie ruimte voor franchise - online ondernemen:
http://prezi.com/gv5fnw8ob6q6/ruimte-voor-franchise-19-03-2013/?kw=view-gv5fnw8ob6q6&rc=ref-34510469
#ruimte2013
Geen opmerkingen:
Een reactie posten